wtorek, 14 grudnia 2010

Kamil Bednarek: Za dużo rzeczy się teraz dzieje

Chociaż od finału trzeciej edycji "Mam talent" minęły już dwa tygodnie, w mediach wciąż jest niesamowicie głośno o Kamilu Bednarku (19 l.). Chociaż wokalista nie wygrał w finale to w tej chwili jest z pewnością najpopularniejszym uczestnikiem zakończonego niedawno programu.
http://www.se.pl/s/photos/thumbnails/99691/Kamil_Bednarek_300x250_crop.jpg
Wszystko to za sprawą ujmującej osobowości chłopaka, a także muzyki jego zespołu Star Guard Muffin. Wydana przez nich płyta "Szanuj" znajduje się w czołówkach list przebojów. Grupa gra wiele koncertów.
Bednarek jest zaskoczony tym, jakie tempo nabrała jego kariera. Nie do końca był na to przygotowany.
- Mam nadzieję, że to się wszystko unormuje i ludzie przestaną patrzeć na mnie jak na Kamila Bednarka, który był w telewizji , tylko na to co robię i śpiewam. Nie spodziewałem się, że zajdę tak daleko w tym programie. Chciałem pójść zobaczyć, jak to jest i wypromować swoim nazwiskiem nasz zespół. Efekt był trochę za mocny, za dużo rzeczy się teraz dzieje i trochę się tego boję - zdradził wokalista w wywiadzie z portalem "Onet".

Przeczytaj koniecznie: Kamil Bednarek u Wojewódzkiego: Nie mam dziewczyny!

Wygląda jednak na to, że Bednarek musi się uzbroić w cierpliwość, bo hałas związany z jego osobą nie cichnie, a wręcz przeciwnie! Artysta ma teraz swoje wielkie chwile i powinien z tego korzystać.
Czy waszym zdaniem szum wokół Kamila Bednarka jest uzasadniony?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz